pátek 26. října 2012

Dýňová polévka

Vařila jsem ji poprvé a moc mě nezaujala. Jsem já divná nebo máte lepší recept? Sem s ním! :)


Potřebné přísady:
1 dýně
2 stroužky česneku
1 cibule
2 lístky bobkového listu
1 kostka masoxu
špetka muškátového oříšku
sůl
pepř


  
Postup:
1) Cibuli nakrájíme najemno a orestujeme dozlatova. Dýni rozkrojíme a vydlabeme měkký střed. Zbytek nakrájíme na kostičky a přidáme k cibuli. Zalijeme 1,5 l vody, přidáme masox a bobkový list. Necháme povařit. Přidáme romačkaný česnek a špetku muškátového oříšku. Podáváme.


Dobrou chuť! :)

2 komentáře:

  1. Ahojky, zkoušela jsi někdy makronky? Uvítala bych případně receptík :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Makronky jsem pekla jednou, ale myslím, že dopadly velice dobře. Fotky bohužel nemám a k jejich dalšímu pečení se nechystám. Ale mohu přidat recept bez fotek :)

      Vymazat